6 september

God morgon! Uppe med tuppen i dag igen, gick upp halv sju. Jag & mamma skjutsade in pappa till stan till halv åtta. Han ska vara funktionär på cykel-sm i år igen, han var det förra året också. Han hoppades på att slippa alla idioter i år xD Förra året så var det flera som inte fattade att man fick vänta ibland och att man inte fick köra överallt i stan pga tävlingen. Men men, vi får väl hoppas på att han slipper de då ;p . När vi hade släppt av pappa på S:t Eriks torg så började jag köra hemåt igen. När vi precis har kommit ut ur stan så kommer mamma på att hon skulle ju ha tagit ut pengar till marknaden.. så det var ju bara att vända igen. Men sen när mamma var klar så åkte vi hemåt igen & vi kom ända hem också ;p I dag så blir det Ulva marknad med mamma & farmor... det har blivit som en "tradition" att gå på den varje år. Men jag ska säga att det var ju lite roligare när man var mindre.. men det är mysigt att umgås med mamma & farmor :) Sen ikväll så blir det myskväll med god mat, vin, cider & gott sällskap :)<3
Nu ska jag äta frukost.

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0