8 september

God morgon...
Gick upp runt klockan sex imorse med älsklingen, sen åkte han till jobbet halv sju & då gick jag tillbaka till sängen och sov enda till klockan tolv! Så jäkla skönt. Det behövdes verkligen eftersom jag inte sov så mycket lördag-söndag. Skönt att ta igen de timmarna :)
Igår var det en riktigt seeeg dag, usch vad jag var bakis! Jag fick inte ens i mig en lite skål yoghurt till frukost, men godis & chips gick bra att äta sen runt klockan tre ;p . Älsklingen kom runt klockan sju igårkväll :) Vi låg i min säng och kollade på tv. Ååh, det är så mysigt att ligga och mysa med dig älsk!<3

Lördagen lite mer detaljerad...
Ja, vi skulle ju ha en myskväll hemma hos Emma med god mat, vin, cider, godis, chips... ja, allt som hör till myskvällar :) Emma ville åka in till stan och gå på krogen men det ville inte jag & Petter. Men till slut så lyckades hon övertala oss så det blev en kväll på krogen iaf;p . Vi tog bussen och var inne klockan elva. haha, varken emma eller jag var ju nyktra när vi skulle gå in så det blev iaf en billig kväll/natt på krogen ;) Therese kom dit också :) Träffade älsklingen utanför runt halv ett också :) Vi blev kvar på People tills de stängde klockan tre. Träffade Johans kompis Linus utanför då, så vi stod och pratade, stackarn skulle gå hem.. Vi som skulle ut hit skulle ta en taxi hem och det var typ kaos... Vi var sex stycken som skulle ut hit, det var jag, emma, therese, petter, hugo & micke. men innan dess så skulle några äta kebab också. Så medans de stod i kön till mariannes nere på stan så gick jag & hugo in på burger king för att ta vatten. Sen gick vi tillbaka till de andra. När alla hade ätit klart så ringde Petter en taxi. Vi var hemma klockan fem... jag hade gått upp halv sju i lördags så gissa om jag var trött! & Hugo smartskallen kom på att han hade ju ingenstans att sova så han fick ju sova här. Jag kunde typ inte sova för jag mådde så jävla illa och ont i huvudet "/ . Plus att jag frös som ett as! Jag hade mjukisbyxor, t-shirt & stort täcke men jag frös iaf! Usch det var inte alls skönt. Jag gick upp typ vid halv tio sen och satt framför teven med mamma & pappa. När Hugo vaknade sen så gick vi över till Emma & Micke. Jag och Emma satt i hennes rum med chips & godis, fy fan vad gott det var! ;) Sen skulle Emma åka och kolla på när Petter spelade fotboll och jag gick hem och väntade på min underbara älskling :)

I dag vet jag inte vad jag ska hitta på... hoppas på att jobbet ringer och frågar om jag kan jobba i veckan..

Puss! /Sofia

Johan älskling, att ligga och mysa med dig är det bästa som finns!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0