Ännu en dag på stan

Jag var nere på stan runt tolv i dag och Malin var redan på stationen när jag kom med bussen. Vi gick runt på stan fram till halv fyra, då tog vi bussen hem. Vi var ganska trötta båda två så det var skönt att sätta sig på bussen hem. Det regnade ju ganska mycket när vi var på stan också :/ . Malin gick av bussen vid mig för att hon skulle få bilder från studenten, eckerö & magnus uggla-konserten som jag hade. Sen gick vi hem till Malin och så fick jag de bilderna som hon hade knäppt. Sen cyklade jag hem. När mamma kom hem så gjorde hon spaghetti och köttfärssås, mm :) Efter maten så gick jag & mamma en kort promenad. Fy fan vilken äcklig promenad det var! Vi såg sju stora äckliga paddor på den korta vägen vi gick, uuusch! Fem levande och två döda, fy faaaan vad äckligt!!!
Ikväll är det säsongsstart för Desperate housewives, så jag sitter och kollar på det nu :) När det är slut så ska jag sova, god natt.

Puss! /Sofia


Kommentarer
Postat av: emma!

ååh froggisar, dina favvo-djur ;)

2008-09-30 @ 22:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0