Den har kommit!

Kom nyss hem från Emma, har suttit hos henne runt en timme :) Gick och hämtade posten också & YES, den har kommit! Prison Break!!! Cdon.com är skitbra! Jag beställde den igår och i dag levererades den :) Boxen släpps i dag så det är ju skitbra!
Det var ett brev som var till mig också, från Vägverket... Min uppkörning & mitt teoriprov är bokat! Vad läskigt det känns, nervöst nu när jag vet vilka dagar det är. Men det känns också såklart jättebra att ha det bokat och klart :) Jag tänker inte avslöja vilka datum det är, ni lär märka sen när jag har klarat mitt körkort ;) Jag kommer ju inte direkt hålla tyst om det ;p

Nu ska jag bara invänta lillebror som sitter på bussen, sen när han är hemma så kanske han vill se Prison Break han också. Men först så ska jag äta lunch :)

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0