Deppig...

Usch det har inte varit någon bra dag i dag, psykiskt.. I dag var det en sån där dag när jag tänker för mycket.. Det lät nog lite konstigt men jag menar att jag tänker på sådana saker som jag bara blir deppig av. En typisk sak just nu är jobb.. Jag har ju Maxi, men det är inte mycket tider alls. Som den här veckan till exempel, jag har inte jobbat något alls förutom utbildningen som jag var in på i tisdags. Jag kommer bli tokig om jag ska gå hemma flera dagar i streck utan att ha något vettigt att göra. Jag blir bara deppig när jag tänker på det också och då har jag väldigt lätt för att gråta för småsaker och det är skitjobbigt :( . Jag vill ha ett jobb där jag är schemlagd måndag-fredag och sen är jag ledig på helgen, det skulle vara hur bra som helst! Då får man in rutiner och det skulle jag må mycket bättre av tror jag. Nu i helgen jobbar jag både lördag & söndag, när de flesta andra är lediga. Självklart finns det positiva saker med att jobba helg också, det är ju mer betalt till exempel. Men ändå, det skulle vara så skönt att ha ett schema måndag-fredag istället. Jag har sökt lite andra jobb också som jag hoppas få svar från snart. Men det känns också jobbigt för jag trivs hur bra som helst på Maxi och jag vill inte sluta där. Usch just nu känns allt bara så jobbigt. Jag hoppas verkligen att det är en bättre dag imorgon för jag orkar inte med såna här deppiga dagar! Men jag har varit med Emma nästan hela dagen & det hjälper iaf en del för då sitter jag inte ensam och tänker på sånt här. Då har jag någon att prata & skratta med, tack mitt hjärta för att du finns!<3 & Johan, min älskling som jobbar hela dagarna.. jag saknar dig bara mer när jag bara sitter hemma.. :( älskar dig, du är världens bästa!<3 Sandra, min älskade Piff! Jag tycker vi ska ses snart för jag skulle behöva en dag med dig gumman<3
Det här blev inget positivt inlägg direkt, som sagt jag hoppas på en bättre dag imorgon..

/Sofia

Kommentarer
Postat av: johanna

tack för kommentaren Sofia! blir super glad. Du ska veta att jag läser din dagligen också och att din nya header blev super fin :)

2008-09-18 @ 22:03:29
URL: http://eehrnvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0