En heldag med Emma

Ja, som ni förstår av rubriken så har jag spenderat denna dag med Emma! Vi har varit här hela dagen, inte gjort så mycket men som vanligt så har vi kul ihop & skrattar mycket!<3  Usch känner mig seg pga av att vi har varit inne typ hela dagen, visst vi gick en morgonpromenad men.. Det får nog bli en till promenad senare tror jag! :P. Imorgon är det fredag, alltså helgen är nära nu. & vad innebär helgen för Sofia då? Jo, jobb. Jag jobbar både lördag & söndag, fast det är sköna pass iaf så det är bra :) Jag vill hitta på något i helgen! Men vet inte vad.. jag har liksom inte gjort något speciellt den här veckan så det kunde vara kul att hitta på något skoj :) Men vi får väl se vad som händer antar jag...

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0