Fruktsallad!

Mamma ringde för ett tag sen och undrade om jag ville ha något gott till kvällen, snacks eller något. Jag var jättesugen på en god fruktsallad tidigare i dag så jag sa till mamma att hon kunde köpa lite frukt. Det var väl ett bra "snacks"-val? Fruktsallad är ju gott och nyttigt, kan det bli bättre? ;) Så när mamma har kommit hem så blir det till att göra en fruktsallad! Pratade med älsklingen för en liten stund sen också. Han ska upp till Sundsvall han, usch vad jobbigt att åka så långt och sen bara åka hem igen. Det är ju runt 30 mil upp dit liksom, men han ska ju sälja sin bil så. Vad ska jag hitta på då? Jaa, inte mycket. Det blir en hemmakväll, imorgon är det ju jobb som gäller.

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0