God morgon!

God morgon! :)
Har ni sovit gott? Det har jag gjort, för gissa vad? Jag sov hos min älskling i natt :D<3 hihi. Johan kom och hämtade mig runt halv åtta igår. Hade ju saknat mitt hjärta så det var så skönt att träffa honom igår<3 Vi åkte direkt till Max för jag hade inte ätit något än. Där träffade vi Jocke & Anton så Jocke ville ju åka lite i älsklingens bil ;p . Älsklingens bmw är ju något snyggare & skönare än hans gamla micra som han sålt :P , & tror ni älsk är stolt över sin nya bil? Det kan man lugnt säga ;) <3 Aja, efter Max så åkte vi hemåt, stannade vi Maxi för att tanka och sen hem :)

Nu sa jag kila iväg till bussen snart, vi hörs senare!

Puss! /Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

haha skrattar lite nu :P För du tyckte ju den andra bilen var så pinsam så tur att den här bilen är bättre ;)

2008-09-22 @ 11:48:14
URL: http://lsaarela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0