God morgon!

Uppe med tuppen i dag igen, eller nja klockan åtta är inte så jättetidigt men ändå :p . I dag jobbar jag 11-20 igen. Mamma är snäll och hämtar mig sen ikväll, inte så kul att vänta på bussen till nio för att sen vara hemma typ halv tio.. Så eftersom mamma hämtar mig så är jag hemma halv nio istället :) Det var hyfsat mycket folk på eftermiddagen igår, det var ju löning då. Får se hur mycket det är i dag då innan helgen och allt.
Imorgon är det lördag & då är jag ledig! :D Sen jobbar jag på söndag igen, haha :p . Men det ska bli skönt att ha en ledig dag imorgon :)

Snart ska jag kila till bussen, ni får ha en bra dag allihopa! :)

Puss! /Sofia

Kommentarer
Postat av: Lisen

haha ja men om jag glömer skriva i morgon så är jag iaf där i tanken :P

2008-09-26 @ 21:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0