Jobbet nästa!

Snart dags att åka in till jobbet, eller ja om typ en halvtimme. Jag känner inte alls för att jobba idag, jag hade mycket hellre varit med mitt hjärta idag.. :( Saknar dig älsk!<3
Känns lite konstigt att åka in och börja jobba klockan fyra också. Jag har ändå varit igång typ hela förmiddagen; gått en långpromenad med mamma och sen har vi städat ur garaget på tomglas, tidningar och annat skit. Stod och pratade med Lisen en stund också. Det blir nog en runda på stan med henne imorgon och sen eventuellt simning med Sandra & Jimmy efteråt :) Nej, nu ska jag kila. Ha en bra dag!

Puss! /Sofia

Kommentarer
Postat av: L

2008-09-28 @ 17:06:42
Postat av: Liisen

haha det ska stå den 28 FAKTISKT! :P

2008-09-28 @ 17:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0