Kalas hos farmor

Det blev bara ett inlägg igår, men jag orkade inte skriva något när jag kom hem från jobbet. Mamma hämtade iaf mig vid jobbet klockan åtta, när jag kom hem så åt jag lite tacos och sen kom Malin hit så då gick vi en liten promenad i mörkret. Det var verkligen kolsvart! Efter promenaden följde hon med in och vi satt och pratade och sen helt plötsligt så var klockan halv tolv ;p Så då cyklade Malin hem eftersom att hon skulle börja jobba klockan sex imorse. Jag låg och sms.ade med mitt hjärta innan jag somnade som en stock :)

I dag gick jag upp runt halv tio, gick in i duschen och gjorde mig iordning. Jag & mamma åkte in till stan vid halv elva nånting. Vi skulle leta present åt farmor och köpa lite blommor. Jag körde hela tiden, det gick jättebra! :) Sen åkte vi hem och var hemma en liten stund innan hela familjen åkte till farmor & farfar. Farmor fyller år imorgon så hon hade kalas idag. Där har vi varit mellan klockan två och sex. Så nu är jag sådär lagom trött efter många timmar med småkusinerna :) Farmor fick en svart kofta av oss som hon blev jätteglad över och en blomma :)
Nu orkar jag inte skriva mer, usch jag skulle behöva sova några timmar känner jag..

Puss! /Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisen

haha jag är blind som vanligt. fast jag var väl sjukt trött också :P

2008-09-27 @ 19:29:07
Postat av: Liisen

haha jag är blind som vanligt. fast jag var väl sjukt trött också :P

2008-09-27 @ 19:29:46
Postat av: Liisen

haha sorry för ett och samma inlägg två gånger. blev lite fel där :P

2008-09-27 @ 19:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0