Lång dag i vår huvudstad

Ja, jag var väl hemma för ungefär en timme sen, lite mer. Så då förstår ni att det blev en lång dag i Stockholm! Vi åkte från Uppsala halv nio i morse & var tillbaka i Uppsala halv sju ikväll. Sen tog det nästan en timme att komma hem från stan pga av något fel vid järnvägen. Men det har varit en trevlig dag! :)
Älsklingen gick upp halv fem imorse och åkte väl runt fem, jag somnade om nästan direkt när han gått :p . Jag gick upp halv sju, gjorde mig iordning & gick ut till bussen typ halv åtta. Mötte farmor på stationen klockan åtta & bussen till Stockholm gick halv nio. Vi mötte två av farmors systrar direkt när vi var framme vid halv tio & då fick vi vänta på den tredje systern som kom runt tio. Sen har de betalat sin utlandsresa som de ska åka iväg på i november, gissa om jag är avundsjuk!? Jag vill också åka utomlands, till Turkiet, älskar det landet! :D. Men jag ska åka dit någon mer gång, det ska jag! :) Aja, iaf sen så har vi fikat, ätit mat & gått runt i affärer. Jag har inhandlat en grej & det är en armbandsklocka. Ska lägga in en bild på den sen tänkte jag :)

Imorgon blir det stan med Sandra<3 Då ska jag leta efter en varm tröja tror jag :)

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0