Lugn hemmakväll

Ja, som sagt en hemmakväll med familjen. Vi har ätit god mat & fruktsallad till efterrätt. Sen har jag suttit med mamma & pappa framför teven. Jag gick runt i huset och tände lite ljus, mysigt! Det är en positiv sak med att det blir mörkare ute, det är att man tänder ljus oftare och det är riktigt mysigt tycker jag. Hög mysfaktor på tända ljus i höstmörkret :) Klockan är bara tio & jag är inte trött men jag bör väl gå och sova snart antar jag. Ska väl upp runt sex-tiden imorgon, börjar jobba klockan åtta. Men det är ändå skönt att ha ett öppningspass för då slutar man klockan tre. Ska ringa älsklingen innan jag ska sova också, höra hur det gick för honom om de kom iväg till Sundsvall :) Nu ska jag kila, god natt & sov gott.

Puss! /Sofia (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0