Musik på bloggen

Haha, ja nu kan ni lyssna på lite musik på min blogg också ;) Just nu så är den väldigt ful, Ipoden.. men det gick inte bra när jag skulle ändra på det, jag har försökt men gett upp! Så den får se ut så tills jag orkar & fattar hur man byter färg. Kul att det är några som kommenterat att bloggen är snygg, tack så mycket för det! :) Jag har försökt göra den snyggare & jag är ganska nöjd med resultatet :) . Ska erkänna att det har fastnat en del saker i huvudet från när jag hade webdesign i skolan. Det var nog det roligaste ämnet som jag läste på gymnasiet! Men det är väl så med de ämnen som man är intresserad av, det brukar vara de som är roliga. & det är oftast då som det blir bäst resultat, jag fick ju faktiskt MVG i webdesign *stolt* ;D. Så ni som går i gymnasiet nu, om ni får chansen att läsa webdesign, gör det! :) Jag lovar, det är skitkul!

Nu ska jag kila.

Puss! /Sofia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0