Nu är jag utbildad ;)

Kursen, eller utbildningen som jag var på i dag var riktigt bra! Det var en säkerhetsutbildning, så det är ju viktigt att få lära sig hur man ska agera i olika situationer :) Utbildningen var mellan 12 och 16, så man var lite trött på slutet eftersom att man bara satt och lyssnade. Men som sagt, den var väldigt bra iaf! Jag åkte med halv fem-bussen hem så jag var hemma runt fem nån gång. Då började jag direkt med maten, eftersom jag lovat att fixa den i dag. Det blev pastagratäng, alla tyckte det var gott så det var ju tur ;p . Älsklingen ville att jag skulle sova hos honom i natt så jag tänkte åka in till honom runt sju. Men nu går det inte att få tag på honom på mobilen, han sitter väl i bilen påväg hem från jobbet just nu tror jag och då kan han ju ha dålig mottagning. Men jag blir så irriterad när man inte kommer fram "Numret du har ringt kan tyvärr inte nås för tillfället, var vänlig försök senare" Usch, vad irriterande!! Aja, förhoppningsvis så går det att få tag på honom snart..

Puss! /Sofia
Johan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0