Piff&Puff-dag<3

God morgon :)
I dag blir det en Piff&Puff-dag :)<3
Gick upp halv åtta i dag..lite jobbigt för det var ett tag sen jag gick upp "tidigt" :P . Usch, tänkte på älsklingen som bara sov fem timmar i natt.. men det hade gått bra att ta sig upp ur sängen iaf :) Jag hoppade in i duschen direkt när jag gått upp.. men fy fan det var inte skönt! Något var fel så jag fick duscha i kallvatten, usch fy fan, det var inte det minsta skönt! "/ Har fått tillbaka värmen nu iaf ;p . Nu är jag klädd, sminkad och nästan klar för att åka in till stan. Ska väl göra något åt håret och äta lite frukost också. Ska åka bussen in så att jag är inne på station runt klockan tio & där ska jag möta Sandra :)
Vi ska väl gå runt på stan någon timme eller så och sen åker vi ut till Almunge till Sandra :) När jag kommer hem senare idag så ska jag & Emma planera helgen lite, vad vi ska handla och så :)

Nu måste jag äta frukost, skriver mer senare!

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0