Trevlig helg?

Ja, jag har nog sett ut som ett frågetecken när flera kunder har sagt "Trevlig helg!" innan de gått ut ur butiken i dag. Det känns inte alls som att det är lördag i dag men det är ju faktiskt helg! Fast det har inte varit så mycket folk som det brukar vara på lördagar så det har varit hyfsat lugnt på jobbet idag :) Jobbade mellan åtta & tre. Malin slutade också tre så jag fick skjuts av hennes mormor & morfar hem, hade jag tagit bussen hade jag inte varit hemma förrän om en timme så det var skönt med skjuts :) Älsklingen hade inte åkt till Sundsvall igår, han skulle nog göra det i dag istället. Fast jag hade fått allt om bakfoten, haha! Han hade redan sålt sin bil igår & han ska hämta en ny i Sundsvall, det var så det var :p .
Mamma ringde och sa att de skulle köpa hem mat från Sibylla på vägen hem så de är väl hemma snart med tjockismaten! Jag kanske skriver senare.

Puss! /Sofia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0