Två veckor med Emma :D

Heeej! :)
Jag fick tag på Emma typ direkt så jag kilade över till henne på momangen ;) Vi skrev en inköpslista inför lördag och pratade lite om allt möjligt. Jag sa att jag hade bokat intensivkurs för körkortet nu & det hörde Emmas pappa så han kom snabbt in i samtalet ;) Så nu är det bestämt att Emma kan följa med mig då!! :D:D Jag blev skitglad, för det ska bli skönt att slippa åka själv & hur kul kommer inte vi att ha när vi ska vara med varandra i två veckor!? :D<3 Det blir hur bra som helst! Jag gick hem för att äta och sen tillbaka till Emma igen. Vi mejlade körskolan så förhoppningsvis får vi svar imorgon :) Vi åt vaniljglass med varma hallon också, helt underbart gott!

Nu ska jag gå och tvätta fejset, god natt!

Puss! /Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0