Update 17 sep

Det blev en promenad iaf, med Lisen & hundarna (Vinci & Niio). När man väl kommit igång så var det inte så kallt längre, rena träningspasset att gå med Vinci ;) Värmde rester från igår till lunch och så kom Emma över & kollade på Våra bästa år. Hon är ju helt fast i programmet ;p . Hon gick hem för en timme sen ungefär, jag har duschat & fräshat till mig lite & ska snart kila över till Emma. När Petter kommer hem runt fem så ska vi åka och kolla på deras hus som de ska flytta in i, jag är så nyfiken!! :) Sen senare ikväll så åker jag in till min älskling & sover där i natt igen :)<3

Puss! /Sofia

Kommentarer
Postat av: Lisen

haha menar du att mina hundar är starka eller?? ;)

2008-09-17 @ 18:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0