Uppdatering

Har precis varit och handlat lite grann med mamma. Sen gjorde jag iordning smet till plättar & nu väntar jag på att lillebror ska bli klar med gräddningen :)
Ikväll är det ju Idol igen, har ni hittat någon favorit än? Jag har ingen favorit, men en som jag tycker är ganska rolig. Han som säger/skriker "Rock 'n roll"! Vet ni vem jag menar? Just det, han heter Nils Fredriksson. Han sjöng en låt av The Ark på hans första audition. Fast jag vet inte om jag tycker att han sjunger så bra, men lite kul är det ju att han har kommit vidare ;p
Efter Idol ska jag kolla på Vem kan slå Filip & Fredrik och sen lär jag nästan sova tror jag. Imorgon ska jag ju jobba!

Puss! /Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0