Uppdatering

Friskis var helt okej, men lite för mycket folk. Det är inte lika kul att träna när man får stå och vänta på att maskinerna ska bli lediga. Mycket roligare när man bara kan köra på. Det blev en promenad med Emma sen också. Haha, vi är nog inte tysta en meter när vi är ute och går du & jag ;) Vi har alltid något kul att prata om :) Det blir iaf kulturnatten med Sandra & Emma på lördag och antagligen krogen efter det. Kul, kul, det var så länge sen jag var på krogen med Sandra ju.. sist var studenten liksom. Men sen efter helgen blir det nog lugnt med krogen på ett tag tror jag. Det blir ju inte lika kul om man går ut ofta. Men på lördag blir det säkert kul! :)

Pratade precis med älsklingen, han börjar känna sig sjuk. Hoppas det går över fort, jag vill ju att du ska må bra sötnosen min :) <3

Puss! /Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

svar från din kommentar: alltså jag vet inte varför det inte blir krogen imorgon. Jag bara hänger på, jag var inte med och planera så mkt. :P men kanske kan ses nåt på stan eller så tar jag en krogrunda imorgon också med er? :) ;P

2008-09-12 @ 13:53:17
URL: http://lsaarela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0