Rubrik

Yes, nu är det bokat & klart att det blir en myskväll med Emma på lördag :)<3

Kom nyss hem från ännu en promenad, fast den här gången med min mamma. Vi var ute i typ 45 minuter, riktigt skönt! :) De ringde från jobbet igen.. nu undrade de om jag kunde jobba imorgon, men det kan jag ju inte "/ . De lyckas alltid ringa när jag har planerat något.. så nästa vecka när jag inte har planerat något hoppas jag att de ringer varje dag! :) Vill jobba mycket nu eftersom jag behöver pengarna. Jag ska ju ta körkort så det går åt ganska mycket pengar till det.. Det ska bli så jävla skönt när det där kortet äntligen är fixat!
Imorgon ska jag träffa min älskade Piffen<3 Det var ju länge sen nu, den 18 augusti var sist! Vi är ju vana att se varandra nästan varje dag, som vi gjort i tre år.. Det känns så konstigt att vi inte gör det längre. Jag vill gå ett år till i skolan! Det var så skönt att varje morgon när man vaknade hade man någonstans att gå, man behövde inte oroa sig över jobb och sånt. Men men, så är det att bli vuxen.. ;p . Det känns iaf skönt att jag & Sandra håller kontakten, för jag vet inte hur jag skulle klara mig utan min Sandra! Puff är ingenting utan sin Piff! Du & jag, alltid<3

Puss! /Sofia

Här kommer ett Piff&Puff-kollage :)


Bild 1,2 är från sista april 08 i slottsbacken
Bild 3,4 är från två olika tillfällen på Se7en
Bild 5 är från Leksand, där vi var i en vecka sommaren 07
Bild 6 är från Martin Stenmarcks konsert 07
Bild 7 är från någon lektion i skolan
Bild 8, 9 är från min födelsedag i år 5/8
Bild 10 är från studenten 08
Bild 11 är från Lisens studentskiva 08
Bild 12 är från innan Emmas studentskiva 08 (tror jag)

Kommentarer
Postat av: Liisa

jag håller med, jag saknar också skolan. allt var så enkelt. fast ändå just nu känner man att gud vad skönt att slippa alla läxor, som alla andra får göra nu. :P

2008-09-02 @ 21:33:05
URL: http://lsaarela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0