Vi ska klara det!

Ja, snart så är klockan två.. tiden har gått ganska snabbt iaf :) Det finns ju absout ingenting som är bra på tv vid den här tiden på dan! "/ Har suttit vid msn och pratat med Emma & ja, vi ska klara det tillsammans Emma! ;) Det kommer bli så bra det här, vi får peppa varandra så ser vi nog resultat ska du se :) <3
Ja som sagt, snart ska jag kila till bussen för att möta Sara på stan. Efter Friskis så åker vi hem och då blir det en promenix med Emma :) Sen ikväll vet jag inte vad jag hittar på, blir nog bara hemma tror jag. Sen är det ju helg igen :D . På lördag är det kulturnatten här i Uppsala, jag tror det blir stan med Sandra & Emma? :) Hade nästan glömt bort att det var nu i helgen, veckorna går ju så fort!

Puss! /Sofia

Älskling, det går inte att beskriva med ord hur lycklig jag är över att det är du och jag <3


Kommentarer
Postat av: Liisa

Ja snart är det jul :O tiden går så fort ;P Men vi får ta och gymma någon dag sen :)

2008-09-11 @ 16:05:58
URL: http://lsaarela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0