Vill ha helg nu :)

Emma var här en liten stund och drack Pepsi max med mig, haha ;p . vi hann prata en liten stund innan Petter kom hem till Emma :) . På lördag kanske det blir myys med Emma mitt hjärta! :) <3 . Haha, Petter är ju lite rolig han.. Han hade frågat Emma:
P: "Jobbar Fia i helgen?"
E: "Inte vet jag, hur ska jag veta det?"
P: "Fråga henne då!"
E: "Haha, varför då?"
P: "Ja men hon ville ju äta mat!"
HAHAHA xD . Jag sa till Emma förut att jag tycker det är dags för en myskväll med god mat & lite vin, så det var det Petter tänkte på ;p . haha, det lät ju lite kul: Hon ville ju äta mat! ;D haha.
Men Emma & jag sa att det kanske blir av på lördag då :) myys<3
Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, mamma gör lövbiff med strips.. mmm :)

Puss! /Sofia

Kommentarer
Postat av: emma!

of course så ska vi äta mat & dricka vin på lördag, det är ett måste nu när vi pratat om det! :) <3

2008-09-02 @ 19:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0