Vill också ha eget...

Nu är jag hemma igen. Vi var och kollade på huset & jag tror det kommer bli superfint när allting är klart! :) Vad roligt & skönt att flytta hemifrån med någon! Inreda allt som man vill. Blir lite avis på dig Emma :) Men jag blir också arg på dig! Du lämnar ju mig nu, vi har ju bott bredvid varandra  i 19 år!! Det kommer kännas jättekonstigt ju! När jag väl har tagit mitt körkort & har tillgång till bil så kommer jag att våldgästa dig så ofta jag kan!! Haha, så lätt blir du inte av med mig! ;) Jag vet var ditt nya hus ligger....haha ;) <3
På väg hem igen så stannade vi till vid Ica. Köpte lite godis som jag tänkte ha med till älsk. Men han har lite och göra ikväll så jag blir hemma istället, där gick du miste om godis älskling haha ;p . Men nu när jag sover hemma i natt så tänkte jag ringa och höra med Emma om vi ska ta en promenad innan frukost imorgon. Om du läser det här innan jag ringt dig Emma, låter det intressant? :)

Puss! /Sofia

Kommentarer
Postat av: emma!

nejnej, var inte arg på mig! :b du får ju komma och hälsa på mig precis när du vill! :)



& jag fick ju ditt sms om promenad nyss, visst kan vi ta en prommis innan frukosten! :) <3

2008-09-17 @ 20:51:19
URL: http://eemmsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0