090413

Nu har det varit tyst från mig några dagar så nu tänkte jag uppdatera er lite, haha ;)

Lördag: Jag & Johan åkte in och handlade lite mat till kvällen på Maxi. Sen var vi hos hans mormor ett tag, sen hämtade vi Pontus och åkte hem till mig. Johan & Pontus åkte in till stan och jag åkte hem till farmor & farfar där kusinerna var :) Jag hjälpte Källa att lära sig att cykla, hon kan det inte riktigt än men med lite tålamod så kan hon nog snart :) Hon visade stolt upp att hon hade tagit hål i öronen också, min lilla tjej! :) Men ta hål i tungan som jag gjort, det skulle hon aldrig göra och det tycker jag  var bra! Jag var iaf där i några timmar och sen åkte jag hem och Johan kom ganska snart han också. Vi lagade mat, fläskfilé, strips & bea-sås :) På kvällen åkte vi runt lite, träffade bl a Elina :) & sen även Pontus, Dennis & Joel. Sen sov vi hemma hos mig.

Söndag: Vi vaknade runt halv tolv och sen åkte vi på påskmiddag hos Johans mormor klockan ett :) Där var vi i några timmar, sen kom det någon och tittade på Johans bmw också. Senare var vi med Pontus och sen på kvällen så gick vi på bio :) Vi såg Fast & furious :) Sov sen hemma hos mitt hjärta!<3

Idag tänkte jag umgås med Elina & sen ikväll sover jag nog hos Johan, får se hur jag ska ta mig in till stan bara...

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0