090415

Hejsan hej! :)
Sitter hemma hos Elina nu och vi gör mest ingenting. Jag ska ta och åka till jobbet vid tre, ska jobba på PO.P gränby mellan 15.30 och 20.15.. känns lite onödigt att åka in för fyra timmar, men bättre än ingenting antar jag :) Efter jobbet ska jag åka hem till mitt hjärta och sova hos honom :)

Imorse skjutsade jag pappa till sjukhuset vid halv åtta, vi kom därifrån sen vid halv tio. Så nu är han sjukskriven i tre veckor, kul att både mamma & pappa är sjukskrivna nu.. De har lite otur de där två. När vi kom hem så duschade jag och packade lite saker och sen åkte jag till Bälinge och hämtade Elina och sen har vi varit hos henne sen dess :) Maxi ringde för ett tag sen så imorgon ska jag jobba där, 11-19 :)

Nu ska jag kila, vi hörs väl imorgon igen.

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Lisen

Jätte snällt att du hörde av dig verkligen.

2009-04-16 @ 13:24:08
Postat av: Sofia

Jag skrev på msn när du var online men sen blev du inte vid datan efter att jag skrivit, så jag antog att du hade sett det?

2009-04-16 @ 21:27:09
Postat av: Lisen

Jag va inte vid datorn när du skrev. Kom senare och då hade du loggat ut och det ända du hade skrivit va hej hej.

2009-04-17 @ 16:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0