090421

Hejsan hej! :)
Igår var jag ute i Vänge hos Pontus runt sju, Johan började med våran bil nästan direkt och det tog två timar att byta däcken på bilen! Däcken satt något hårt om man säger så, så det var inte så konstigt att pappa inte klarade det med sin onda axel.. Men efter två timmar så var det klart iaf, tack hjärtat mitt!<3 Jag & älsk åkte hem till honom, åt mat och sen gick och lade oss i sängen. Jag gick upp vid halv nio imorse, klädde på mig och åkte hem med bilen. Pappa ska snart skjutsa in mig till jobbet, jag ska jobba nere på stan på PO.P. Jobbar mellan 11 och 19, sen ska jag hem till Johan och sova där :)<3 Så ser min dag ut idag.

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0