090422

God morgon!

Sitter hemma hos mitt hjärta, har duschat och gjort mig klar för jobbet och så. Ska väl snart ta och äta lite frukost.
Det gick bra att jobba heldag på stan igår, fast jag får så jäkla ont i fötterna för jag har inga bra skor att gå i där, annars så jobbar jag i foppatofflor som jag har varsitt par på Maxi & på gränby. På lunchen gick jag in en snabbis på Gina tricot och nu kunde jag inte hålla mig längre, så jag köpte en viss t-shirt, det kommer en bild längre ner :) Den är ju så söt! :) Efter jobbet hämtade älsk upp mig vid station och sen åkte vi och tankade bilen och hämtade min jacka hos hans mormor som jag glömde där häromdagen. Sen blev det lite film innan vi skulle sova.

Idag jobbar jag 12-20 på Maxi och efter det kommer Johan och hämtar mig så sover vi här igen :)<3 Jag älskar dig Johan Lind<3<3<3

/Sofia


Ingen bra bild, men hittade ingen annan :p

Kommentarer
Postat av: Liisa

jag vill också ha den t-shirten, den är fin. :) men den var inte så passande till mig. haha xD jag har en "i <3 secrets" haha xD

2009-04-22 @ 15:27:39
Postat av: Sofia

Haha okej :P Den är svart va? Var har du köpt den då? =)

2009-04-23 @ 08:46:33
Postat av: Liisa

på gina tricot. vet inte om den finns kvar nu.. annars finns den i svart och vit. :)

2009-04-23 @ 15:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0