April april!

Första april idag då, kan våren äntligen vara påväg och även stanna kvar tro? Solen är iaf framme men självklart så blåser det också, det kan aldrig vara bara sol! Men allvarligt, det kan ju inte vara snö på sista april! Hur kul är det då att vara i stadsparken eller slottsbacken? Man vill ju kunna sätta sig typ varsomhelst ju. Så nu har snön en månad på sig att försvinna! *håller tummarna*

Idag gick jag upp lite efter åtta, duschade och gjorde mig iordning för jobbet. Ska väl snart äta frukost och sen vid halv elva ska jag gå till bussen och åka ner på stan. Jag ska åka ner så att jag är nere en timme innan jag börjar så att jag har tid att leta efter någon till present till Elina :) Sen börjar jag jobba klockan tolv och slutar klockan sju ikväll. Då tar jag bussen hem till älsklingen igen :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0