Dålig uppdatering...

Dålig uppdatering här ser jag... och jag har inte så mycket tid på mig att skriva nu heller för jag ska snart åka ut till Vänge. Idag är min enda lediga dag den här veckan och den har spenderats med Jennie :) Sov hos Johan natten till idag så imorse skulle jag gått upp halv sju, men vaknade sen och så att klockan var tio över sju och fick väldigt bråttom. Jag flög upp ur sängen och ner till bilen för att åka hem och hämta mamma och sen skjutsa in henne till sjukhuset. Jag var inte så försenad ändå, det blev väl typ 10-15 minuter sent bara. Sen åkte jag hem till Jennie, vi gick och handlade frukost och sen tillbaka hem till henne. Vi åt frallor med gott pålägg och sen jordgubbar, mumma! Vi satt framför teven ett tag och tittade på en film, sen vid elva så åkte vi till gränby och gick runt där, sen har vi varit lite överallt, Barnens hus, Lekia, Lustgruvan mm. Varför vi var på olika leksaksaffärer är för att vi ska ha lite grejjer till personalfesten tänkte vi :) När vi var klara så skjutsade jag Jennie till jobbet och sen åkte jag hem vid tre. En mycket trevlig dag har det varit! :)

Väl hemma så skulle jag & pappa byta däck på bilen men pappa har så ont i sin axel så det gick inge bra. Men då är Johan så underbar att han erbjöd sig att byta de ikväll :) Så därför ska jag möta honom ute i Vänge så ska han fixa det, sötnosen min! :) Nu ska jag strax åka så nu tar inlägget slut ;)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0