Dubbelt upp med Desperate

Sitter i sängen och tittar på Desperate housewives, det var ju två avsnitt i rad ikväll! Vilken lycka! Haha :) Saknar mitt hjärta, det blir en ensam natt i natt. Men imorgon är jag med honom igen!:)<3

Idag har jag & Elina solat, ätit på donken & storhandlat på Maxi :) Sen var vi hemma hos mig en liten stund innan vi blev rastlösa och åkte in till stan. Emma följde med då också, vi åkte hemifrån typ fyra-halv fem. Vi har varit på Ikea, Skopunkten, Rusta m fl affärer bredvid och på Gränby :) Sen åkte vi till Johan och stod och pratade med honom en lång stund :) Vi åkte från älsk halv nio ikväll, sen var det bråttom hem och titta på Desperate.

Desperate är slut vid elva och då ska jag sova på en gång för jag ska upp vid sju imorgon :/ . Ska skjutsa in pappa till ögonläkaren. Sen hoppas jag verkligen att jag inte får sitta och vänta så länge där... men det visar sig väl, nu är pausen slut, vi hörs imorgon!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0