God natt!

Sitter hemma i min säng, i min renbäddade säng.. Haha, det var en vecka sen jag bytte sängkläder men jag har ju sovit hos Johan sen dess så den är fortfarande renbäddad ;p .

När jag slutat klockan sju ikväll så hämtade pappa & lillebror mig. Fast innan vi åkte så handlade jag lite till Elinas present, hon är så nyfiken kan jag lova! ;) Sen åkte vi och åt på Capri, mums! Vi hann väl hem och vända för vi skulle skjutsa iväg Jespers packning, han ska med några kompisar upp till Kläppen nu på påsklovet. Vi fastnade där i någon timme innan vi åkte hem igen.


Pappa fyllde ju år den 22 mars och som sagt inte hunnit blivit firad än, så idag fick han presenten som jag köpte häromdagen, han blev glad för den :) Ikväll så bokade jag biljetter till bio också, jag & älsk ska gå imorgonkväll:) Vi ville se Fast & furious, men det var typ fullsatt "/. Inte så konstigt eftersom det är premiär imorgon. Så den filmen ska vi se en annan dag, imorgon blir det Kenny begins istället ^ ^, haha! Björn Gustafsson är ju faktiskt med i den, så den kan ju inte vara annat än rolig ;)


Nej nu måste jag sova, ska upp vid halv sju imorgon.. Börjar nio men ska upp och duscha och sen har jag lovat att skjutsa lillebror till skolan också. God natt!


/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0