Har fått något trevligt virus i kroppen

Hejsan!
Jag kom iväg till jobbet igår iaf, men jag trodde att jag skulle gå hem efter bara första timmen för jag mådde helkonstigt.. Jag var trött i hela kroppen och hade ont i huvudet, men jag kämpade mig igenom dagen och åkte sen hem till älsklingen. Jag har inte sovit så bra i natt pga att jag inte mått så bra.

Imorse stod min klocka på halv sju för jag skulle börja jobba klockan åtta på Maxi, men jag kom aldrig upp ur sängen då. Jag ringde och sjukanmälde mig sen vid sju. Jag mår skitkonstigt, ena sekunden svettas jag och nästa sekund så fryser jag, mitt huvud känns som om det ska sprängas i småbitar, jag är trött i hela kroppen och hostar. Visst låter det härligt? Nej usch, det var knappt så jag vågade sätta mig och köra bilen hem för det snurrade i huvudet så fort jag rörde på mig. Men jag tog en ipren och sen vid kvart över ett satte jag mig i bilen, jag tog mig hem levande iaf. Men huvudvärken har ju inte direkt gått över :(

Nu ska jag börja kolla på fjärde säsongen av Desperate housewives som jag köpte för någon vecka sen :) Just det, jag har en sak att vara glad över idag! Äntligen har min AC/DC-huvtröja kommit!! :D Inte en dag för tidigt, vi beställde dem liksom den 15 februari! haha, men nu har de kommit iaf :D. Nej nu klarar mitt huvud inte av att koncentrera sig på datan längre, vi kanske hörs senare.

/Sofia


Den efterlängtade tröjan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0