Hos Johan

Hejsan hej!
Nu är jag hemma hos Johan igen, kom hit för en liten stund sen. Johan är ute i garaget och ska bogsera bilen, jag hoppas han slipper vänta längre så han får komma hem snart.
Det har gått hyfsat fort att jobba idag så det är skönt, har lite ont i fötterna nu bara. Innan jobbet var jag och shoppade lite till Elinas present. & sen på en rast så gick jag in på Cervera och köpte en födelsedagspresent till pappa som fyllde år den 22 mars. Men eftersom mamma åkte in på Akademiska så har det inte blivit något firande för honom än. Jag köpte en OBH nordica elektrisk knivslip, pappa har önskat sig en sån. Jag trodde den skulle kostar runt 500 kr, men den kosatde hela 795 spänn! Så det får bli en present från hela familjen :) Jag pratade med mamma en lång stund efter jobbet också, hon låter mycket piggare nu så det är skönt att veta! Men hon blir liggandes på sjukhuset ett par veckor till innan hon får komma hem.

Nu ska jag titta lite på gårdagens Desperate & vänta på att Johan kommer hem :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0