I maj blir det ett år

Jag satt precis och tänkte på när mitt hjärta skulle komma hem, så ringde han precis :) De åkte från garaget för en liten stund sen.. Klockan är liksom snart tio och Johan som ska upp vid fyra imorgon, han kommer ju vara så trött min lilla sötnos.. Men han är väl hemma om ett tag iaf :)

Jennie sms:ade för en stund sen och frågade hur jag jobbar imorgon och det visade sig att vi kommer jobba tillsammans hela dagen imorgon & även på fredag! Kul! Det kommer bli mycket skratt som Jennie skrev ;) Haha, det är så kul att jobba med Jennie! Och tänk att snart (i maj) har jag jobbat på Maxi i ett år och alltså känt Jennie i ett år :) Tiden går fort.

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0