Jag skulle kunna leva på jordgubbar...

Ja för fy fan vad gott det är med jordgubbar! :) Köpte en liter på Maxi idag och sitter och äter några stycken nu. Längtar till sommaren då man kan köpa svenska! mumma! :)

Kom nyss hem från Annelie, hon är i Uppsala så jag och Elina var där :) Vi spelade krocket och kubb ;p . Tidigare idag så har jag skjutsat mamma till sjukhuset sen åkte jag & Emma och solade. Sen vidare för att hämta upp Jennie och vi gick på gränby ett tag och sen åt vi lunch. Jag shoppade lite på gränby också. Köpte nya tygskor (Race marine från Stadium), det blev röda i år :) Förra året hade jag vita men nu ville jag ha något annat, sen kan man ju alltid köpa vita senare på sommaren för de kostar ju bara 200 kronor :) Köpte även lite saker till personalfesten och Eriks nya singel fick följa med hem också ;) Sen hämtade vi mamma från sjukhuset vid halv två och då åkte vi till Maxi och storhandla. "Fan vad trögt det går!" "Det är SVAMPEN" Haha, ja jag & Emma garvade iaf ;)

Ikväll bär det av till Vänge, jag & Johan ska bo där nu i veckan :) Pappa är snäll och skjutsar mig dit ikväll så slipper jag ta bussen, så vi ska väl åka runt sju :)

/Sofia

Kommentarer
Postat av: emma

DET ÄR SVAAAMPEN! :'D hahahaha!

2009-04-27 @ 21:23:37
URL: http://eemmsis.blogg.se/
Postat av: Sofia

HAHA ;D . "Tårar i ögonen!" hahahha ;)

2009-04-28 @ 07:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0