Längtar tills mitt hjärta kommer :) <3

Hejsan...
I natt har jag sovit midre bra om man säger så. Jag vaknade av att jag låg och hostade och sen efter det så vaknade jag upp jag vet inte hur många gånger! Skitjobbigt. Så i natt har jag inte fått många timmars sömn. Imorse åkte pappa upp till Kläppen, jag gick upp då för att säga hejdå. Så jag har varit uppe sen kvart över åtta, gick till soffan på en gång. Sen har jag varit i stan med Emma, jag behövde handla lite. Köpte såklart även påskgodis till mig & Johan också som ligger så fint i ett påskägg nu :) Jag var hyfsat pigg då när vi var och handlade men sen så fort jag kom innanför dörren så försvann all energi ur mig.. så nu har jag lagt mig i soffan igen. Jag har precis tittat klart på det sista avsnittet av Desperate, vad ska jag titta på nu då när jag ligger här? :p . Jag har en box med en serie som heter Coupling som vi lånat av min farbror. Jag var helt fast i den ett tag men sen så slutade jag av någon anledning.. jag var typ på näst sista skivan har jag för mig, så kanske ska kolla på den då? :)

Ikväll kommer älsklingen hit så ska vi göra tacos till middag :) Saknar mitt hjärta!<3

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0