Måndag igen

God morgon!
Jag gick upp för ett tag sen och skulle ha gått raka vägen in i duschen, men istället har jag hamnat här framför datan i Johans morgonrock.. Jag skulle gärna sitta så resten av dagen för jag känner mig inge vidare. Känner mig trött och ont i huvudet :( Men jag måste försöka komma iväg till jobbet, förlorar ju pengar annars. Jag ska jobba på Maxi 12-19 idag och jag hoppas verkligen att jag kommer iväg!

Tänkte berätta lite kort om helgen..
I lördags så var vi ut på krogen med Elina som fyllde 20 år igår. Det var jag, Johan, Elina, Emma & Annelie som gick ut. Johan hade nog inte världens roligaste kväll men jag är glad att han följde med för min skull iaf<3<3 När klockan var runt ett så hade jag kunnat somna mot Johans axel, jag var skittrött :p . Vi gick ut från People vid halv två, åt mat på donken och sen åkte vi hem. Det var inte så mycket folk på People i lördags, men det var en hyfsat rolig kväll iaf :)

Igår när jag & Johan vaknade så var det ingen av oss som var direkt bakis så det var skönt! Johan åkte till Pontus på förmiddagen och jag gick över till Emma. Senare på kvällen så åkte jag & Emma hem till Elina för att fira henne lite till och äta tårta ;p . Klockan var halv nio när jag skjutsade hem Emma och sen åkte in till stan till älskling. Vi gick och lade oss nästan på en gång, jag var skittrött igår så jag somnade ganska fort. Men ändå så är jag såhär trött idag..? :S

Nu ska jag försöka dra mig in i duschen..

/Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0