Min älskade mamma!<3

Hej hopp! (:
Sitter hemma i min säng och ska väl snart krypa ner under täcket och sova kanske. Igår efter jobbet gick jag hem till hjärtat mitt, vi tittade lite film sen innan vi somnade :) Ååh, allt är så underbart med min älskling! Jag älskar honom av hela mitt hjärta! :)<3

Idag gick jag till jobbet, skönt var det i det vackra vädret! Började jobba klockan elva och jobbade fram till sju. Jag har hjälpt till på mejeri-avdelningen idag så jag har packat upp massa massa varor. Sen satt jag i kassan de sista två timmarna, kul med lite omväxling på jobbet! :) Pappa & mamma kom och hämtade mig, de handlade lite innan. Ja, ni läste rätt, mamma var med och handlade. Mamma har fått komma hem idag, åh jag är så glad för det! :) Min lilla mamma<3 Nu får hon bo hemma men får åka in på behandling nästan varenda dag, men hon tycker det känns mycket bättre att bo hemma iaf och det tycker vi andra i familjen också! :) Jag & mamma åkte och hälsade på farmor & farfar en liten stund ikväll. Sen har jag inte hunnit med så mycket mer idag.

Imorgon ska jag in på möte på PO.P gränby klockan ett och det ska hålla på i ungefär två timmar. Sen kommer min älskade Piff och hämtar mig, vi ska handla lite mat först och sen åker vi ut till henne :) Det blir mys med tacos till mat och sen ska jag äntligen få se hur Jimmy (Sandras pojkvän) bor, han flyttade ju till eget i december och jag har inte varit där än(!). Jag saknar min lilla Piff så mycket, det är en månad sen sist nu och det är felfelfel! Alltid Piff&Puff<3

EMMA, är du nöjd med inlägget nu!? ;) <3

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, ja nu är jag nöjd! :)



åh vad skönt för lilla mammsen att få vara hemma istället för på det där trista sjukhuset! <3

2009-04-23 @ 22:29:19
URL: http://eemmsis.blogg.se/
Postat av: emma!

ja, nu är jag nöjd! :)



åh vad skönt för lilla mammsen att få vara hemma istället för på det där trista sjukhuset! <3

2009-04-23 @ 22:30:57
URL: http://eemmsis.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha vad bra! ;)



Yes, nu är det nästan normalt igen :) <3

2009-04-23 @ 22:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0