Myskväll med Elina

Det var en trevlig påsklunch hemma hos Johan tidigare idag :) Efter det så skjutsade Johan hem mig och sen lånade jag en av grannens bil och hämtade Elina. Vi åt rester från igår, tacos, sen har vi haft en mysig kväll framför teven<3 Vi har bl. a tittat på Underbara älskade, jag verkligen älskar den filmen! Så jävla bra film! Har ni inte sett den så borde ni se den :) Nu har jag precis kommit hem från Elina, skjutsade hem henne. Johan kommer hit och ska sova här, vet inte riktigt när han kommer. Tror inte att jag orkar sitta uppe och vänta för jag börjar bli trött så det blir nog sängen snart. Sen får mitt hjärta komma när han vill :)<3

Pappa ringde mig från Kläppen idag också så fick jag prata med Johan Eriksson från Partypolarna, gänget som spelat after-ski där sen jag var liten :) Kul att prata med han, saknar det där gänget, de är verkligen bäst! :) Han berättade att de hade spelat after-ski utomhus för det var så varmt & skönt. Så nästa år hoppas jag på fint väder och Partypolarna! :)

God natt och sov gott.



/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

nu har jag köpt ljusblåa jeans leggins, jag fick iaf på mig L. haha ;P

2009-04-11 @ 11:16:24
Postat av: Sofia

Haha okej ;p . Visst är de sköna? :)

2009-04-11 @ 11:27:43
Postat av: Liisa

Ja det är dom :)

2009-04-11 @ 15:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0