Myskväll med Sandra igår :)

Hejsan!
Mötet höll på i typ två timmar igår, fast det blev ju inte bara prat om jobbet så vi hade nog kunnat vara klara tidigare men det var trevligt att sitta och prata lite iaf:) Vi skulle kolla vägen som vi ska ta om det skulle börja brinna i bygganden och den var ju lite konstig tyckte jag men.. Vi ska liksom upp påtaket och sen ner i en trappa. Så igår gick vi runt på Gränby centrums tak :p . Vi var iaf klara vid tre och då kom Sandra så handlade vi lite mat och sen åkte vi ut till Almunge. Jimmys lägenhet var väldigt fin tycker jag, en stor och rymlig etta. Vi hade en jättemysig & rolig kväll igår! Vi åt tacos till mat och sen delade jag & Sandra på en vinflaska, tittade på Så ska det låta och sen spelade vi "Lips" på Xbox 360. Det är typ som singstar. Kul var det iaf! :) Sen vid kvart över elva så började vi åka mot stan, jag gick ur bilen vid Etage och mötte upp Johan. Vi tog bussen till Stenhagen och gick och lade oss direkt, klockan var efter ett innan vi somnade. 

Imorse ringde mobilen vid halv åtta så då var det bara att gå upp och göra sig klar för jobbet. Sen blev dte en liten morgonpromenad till Maxi. Jag har jobbat mellan 9 och 15 idag, skönt pass. Det var ju något mycket folk kan jag lova, det är ju lönehelg så.. När jag slutat så gick jag hem till älsk och nu sitter jag här :p . Vi får väl se vad vi hittar på sen :) Ha en skön helg i det härliga vårvädret!

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0