Två dagar kvar & vi är laddade med alkohol till sista ;)

Jag lever! ;) Haha, jo det gick helt okej att köra Johans bil idag :) Jag hämtade Elina i stan vid halv nio imorse sen åkte vi hem till mig, senare in till systemet och handla lite inför sista april :D . Emma & Elina hade sammanlagt tio kassar när vi var klara, haha! ;) Folk tittade tydligen lite snett... Allt som köptes var: 10 Heineken, 10 Falcon, 2 Lambrusco, 6 cube, 5 smirnoff, 25 cider, 1 jäger & 1 flaska Kir. Det klirrade ganska mycket i de där kassarna ;)
När vi kom hem så färgade Elina mitt hår så nu är jag mörkbrn/svart i håret igen :) Nu är jag i Vänge, handlade lite mat till mig & älsk. Det blev färdigrillad kyckling med potatissallad :)

Det här möttes jag av när jag skulle borsta tänderna imorse, haha jag fick ta det andra badrummet jag ;)



& så var man mörk igen! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar att jag kom in på din blogg igenom en sökning angående alkoholers laddning ;D

2011-03-30 @ 19:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0