Utgång ikväll!

Hej hopp!
Igår efter jobbet så åkte jag & Jennie till nya Ikea och kikade runt lite. Det var ju mycket större men jag vet inte om det var så mycket bättre.. men men nu var det ju ganska mycket folk så det kanske blir bättre sen :p . Vi fikade lite och sen åkte vi till gränby centrum ett tag & sen skjutsade jag hem Jennie. Trevligt var det! :) Efter det så åkte jag hem till Johan. Vi åt mat och så hemma hos honom och sen vid åtta så åkte vi ner mot stan. Filmen började kvart i nio, tyvärr så var den helt värdelös :p haha, men vi skulle ju sett Fast & furious egentligen... den hade nog varit något bättre ;) haha! Efter bion så åkte vi hem till mig och sov här.

Imorse vid tio gick jag upp och runt halv elva så åkte jag, Johan & Emma in till stan. Skjutsade hem Johan och sen åkte vi vidare till Gränby. Emma shoppade lite & sen tog vi en fika :) Ikväll blir det utgång för att fira att Elina fyller 20 år imorgon! :) Det blir mat och lite förfest hemma hos Elina innan vi tar bussen ikväll.

Nu ska jag slå in Elinas presenter! :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0