090801

Jag har kommit på en sak.. den där nedräknaren jag har, den räknar ju en dag fel! :/ Jag fyller den 5 augusti på onsdag, idag står det "3 dagar kvar", men borde det inte stå fyra? Eller är det jag som tänker fel kanske :p . Aja skitsamma, det är iaf snart onsdag! Woho! :D

Det har varit lite dålig uppdatering i bloggen ser jag.. blir så ibland när man har annat för sig, haha.
I torsdags efter jobbet var jag med Elina, vi åkte runt i min rallyskorpa och gasade ur henne lite grann hehe ;) . Var lite med Kalle & Jimmy, sen kom dem hem till mig lite senare. Elina sov kvar hos mig sen :)
I fredags blev det en heldag med Elina!<3 Vi åkte in till gränby och kollade lite, tjockade oss på Max gjorde vi också. Sen åkte vi ut till Kalle i gamlis och tittade i huset, det blir ju asfint där inne! :)
På kvällen gjorde vi fläskfilé & potatissallad till middag och sen åkte vi ut till Kalle i Bälinge. Johan kom en stund efter också :) Jag, Elina, Johan, Kalle & Jimmy satt där några timmar innan vi alla åkte in till stan. Jag & Johan gick och lade oss lite innan tolv eftersom jag skulle upp tidigt imorse.
Idag har jag jobbat på Maxi mellan åtta och tre, sen åkte jag direkt ut till Koffe där Johan var. Nu har vi precis ätit mat och duschat, ikväll kanske det blir till att åka på race.

Nu ska jag dra på mig lite smink, men nu har ni fått en lite uppdate iaf :)

/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0