090811

God morgon!
Det gick bra hos tatueraren igår, Jennie var ko-lugn, hon bara satt där. Sen efteråt sa hon att det hade gjort ont, men jag tyckte hon kunde säga aj flera gånger än vad hon gjorde. Haha ;) Jag kommer fan sitta och grina när jag väl ska göra min tatuering! :P . Jennies tatuering blev inte helt klar igår så hon ska dit igen senare och fylla i resten.
Jag skjutsade hem Jennie när vi var klara och sen åkte jag direkt hem. Älsklingen kom sen en stund efter mig<3

Idag är det jobb på Maxi som gäller, 10-16. Så jag ska väl åka om en stund, tänkte äta frukost på jobbet idag.

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

tillbaka ;)

2009-08-11 @ 17:50:36
URL: http://liisaasaarela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0