090818

God morgon!
Det var trevligt hemma hos Johanna igår, jag var där några timmar innan jobbet. Christopher var på så bra humör och hade ett stort leende nästan hela tiden, sötnosen! :) Klockan tre började jag jobba, det var en mindre rolig dag på jobbet igår. Eller ja, det var kul så länge som Jennie jobbade, haha hon skulle försöka skrämma mig men vem skrämde henne först då, jo jag! haha ;D . Men sen på kvällen så fick jag så j*vla ont i magen så jag var påväg att gå hem, men jag höll ut fram till stängning eftersom vi var lite personal. Sen var det väldigt skönt att åka hem till min älskling och sova :)

Idag skulle jag ha jobbat 15-21 men jobbar istället 9-15, skönt tycker jag! :) Nu ska jag åka till jobbet, hörs kanske senare!

GRATTIS LILLEBROR PÅ 18-ÅRSDAGEN! :)

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Liisa

såg jesper i tidningen :)

2009-08-18 @ 12:28:03
URL: http://liisaasaarela.blogg.se/
Postat av: Sofia

Okej :) ja det var väl i söndags tror jag :)

2009-08-18 @ 16:44:56
Postat av: Sofia

Okej :) ja det var väl i söndags tror jag :)

2009-08-18 @ 16:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0