090827

God morgon!
Allting gick bra igår, det var inga protester när tv-spelet skulle av klockan sju och klockan åtta somnade han precis som det var tänkt :) Han var så duktig igår så min lille kusin! Peter, Nina & Källa kom hem vid halv tio ungefär. Vi bokade tre dagar i september som jag ska ha Viggo också. Sen kom Johan och hämtade mig så åkte vi hem och sov :)

Idag gick jag upp vid halv sju och duschade, ska börja sminka mig snart och sen vid åtta ska jag åka och hämta Jennie. Sen börjar vi båda jobba klockan nio :) Jag slutar klockan tre idag så det är skönt!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: EMMA

tudiloo :)

2009-08-27 @ 21:45:48
URL: http://jagskabaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0