1 år med den bästa idag!<3

Idag är det den 2 augusti, det har gått ett helt år sen jag & Johan hade vår första "dejt"<3 Tiden går så fort! Det var en tid där det gick lite upp och ner mellan oss, men det senaste halvåret har det varit så bra som det kan vara! Johan är det bästa som har hänt mig och jag är så lycklig med honom. Jag har aldrig känt såhär starkt för någon annan förut, det känns verkligen som att det kommer vara jag & Johan för alltid! Att höra honom säga orden "Jag älskar dig" känns så oerhört bra. Sofia & Johan, det är så det ska vara!1 år idag & många år kvar! :)

Johan Lind, jag älskar dig av hela mitt hjärta!<3


Kommentarer
Postat av: Liisa

naaw , grattis :)

2009-08-02 @ 09:27:35
Postat av: Sofia

Tack så mycket! :)

2009-08-02 @ 19:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0