Äventyr med Jennie & Niclas! :D

God morgon! :)

Jag & älsklingen var så duktiga igår, vi städade och tvättade våra bilar både invändigt & utvändigt, så nu är de så rena & fina så! :) Vi höll på med det ganska länge igår så vi gjorde inte så mycket mer än det igår :p . Vi åt iaf middag hemma hos mig, sen åkte vi till Elina en stund och sen vidare in till stan. Vi tog en sväng till garaget för jag ville se, har inte hunnit varit där innan, jag tror det kommer bli bra det där! :) Sen åkte vi hem till Johan och tog det lugnt och somnade sen till 2½ men.

Idag kommer det nog bli en rolig dag hoppas jag! Jag, Jennie & Niclas ska åka till Täby centrum. Vi tre som har så kul på jobbet tillsammans, den här dagen kan ju inte bli annat än rolig då! :)

/Sofia

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad duktiga du och Johan har varit. :)



Ni kommer nog får det otroligt kul och trevligt i dag :).

2009-08-31 @ 09:16:47
URL: http://cjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0